Integration HR-system till HogiaLön Plus
Mer information om integrationer mellan HR-system och HogiaLön Plus
Vår integration synkroniserar följande data mellan HR-system och HogiaLön Plus:
Personuppgifter
Frånvaroregistrering
Adress-, kontakt- och löneuppgifter för en anställd hämtas från ert HR-system i samband med att uppgifterna ändras och uppdaterar uppgifterna i personalregistret i HogiaLön Plus med automatik. Om personen inte finns i HogiaLön Plus så skapar vår integration automatiskt denne person där.
Frånvaroregistreringen görs genom att frånvarokoder(exempelvis semester, sjuk, vab) hämtas från ert HR-system, exempelvis HiBob, Personio, Hailey HR, Huma HR, Evity eller Simployer One, och registreras på rätt person och dag i HogiaLön Plus.
Vem passar den här integrationen för?
Den här integrationen är byggd för er som har HogiaLön Plus som ekonomi- och lönesystem.
Hur lång tid tar det att komma igång?
Med våra färdiga integrationer brukar ni normalt vara igång redan samma dag.
Personuppgifter som kan integreras till HogiaLön Plus
Namn
Adress
E-post
Telefon
Bankkontonr + clearing
Anställningsform
Befattning
Månadslön
Startdatum
Datum för när anställning upphör
Personnummer
m.fl.
Fråga oss och vi kan addera fält om respektive API tillåter.
Hur ofta synkas uppgifterna mellan systemen?
Ni bestämmer själva med vilket intervall ni vill att ni vill att integrationen ska synka. Integrationen kan även lyssna kontinuerligt efter ändringar så att frånvaroregistrering och personuppgifter synkroniseras över till HogiaLön Plus inom några minuter efter en ändring i ert HR-system.
Twines allmänna villkor gäller för denna integration.